Det finns ett ställe

          Publicerad 2009-05-08, 13:24:05 / ♥ Dagbok

som jag aldrig någonsin skulle befinna mig på igen. Även nu, då jag inte befinner mig där längre och de frågar något så får jag fortfarande skiten för allt? ÄVen fast det är dem som klantar sig så är det fortfarande mig som de fnyser åt. Oj oj oj, om jag ändå hade kunnat säga vad jag tyckte och tänkte, men jag gör inte så. Jag är inte så otrevlig mot dem som de är mot mig och alla andra som de anser är någon som man måste trycka ner.
Ni borde skämmas, så som ni håller på, vuxna och allt, med familj och allt. Fyfan säger jag bara! Ni är vidriga!







Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0