Eurovision!

          Publicerad 2009-05-13, 19:40:22 / ♥ Dagbok
Ja, det är ett evigt tjat om detta tävling, men jag har hittat Malena Ernmans blogg, hon är lite rolig ändå. Vill ni också läsa? *klick*

Snart slutar jag, men jag måste säga att tiden har gått grymt sakta idag, sjukt sakta. Och ändå har jag ju fått gjort lite roliga saker idag. Så det är lite konstigt tycker jag :/ men onsdagar är ju en sådan "dålig" dag mitt i veckan som vi egentligen hade kunnat klara oss utan. Den är mest tråkigt. Torsdagar och de dagar efter den tycker vi om :)



Jag har iaf klagat på alla renar som det är efter vägarna mot Dorotea från Vilhelmina. Och jag har blivit så arg då de bara står mitt i vägen och ser dumma ut. Tutar och tutar men de flyttar inte på sig. inte förrän det kommer någon fartdåre som skrämmer iväg dem. Men igår fick jag så dåligt samvete, det låg hur många döda renar som helst efter dikena igår. Tyckte så synd om dem, så hemskt öde! Huvva!



Sedan såg jag även en stor älg och en större kalv i måndags några kilometer innan Häggåskorsningen. Blev dörädd, kon var gigantisk. Och igår när jag skulle hem så stod den där jävla kon (antar att det var samma) precis mitt i vägen. Det är tur att man har ögonen med sig och är försiktig då man kör. Tycker älskar är läskigt stora för att vara så mycket runt vägarna.



Ja, återkommer när jag har kommit hem. ska ändå lägga ut lite nya bilder som jag länge tänkt på att lägga ut.

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-05-13 | 20:22:14

När jag åkte med bussen igårmorse kom det en älg och sprang rätt över vägen precis framför bussen, vilka busar dom är som inte kan hålla sig bredvid vägen!

Andrea säger:
    2009-05-13 | 20:46:20

Men aj då, det lät ju inget roligt :/ har det blivit något bättre med allergisymptomen då eller nyser du fortfarande öronen av folk?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0