Fortsatt tråkigt!

          Publicerad 2009-05-04, 16:58:44 / ♥ Utmanad/Frågor!
Vad heter ni? - Sammy och Cecilia
Hur träffades ni? - Vi började i samma klass i fyran men blev tillsammans andra året i gymnaiset
Hur länge har ni varit tillsammans? - Ja, det är lite svårt att räkna det där. Men över två år iaf
Är ni förlovade? - nej
Bor ni ihop? - Nej, men har gjort det
Har ni barn? - Nej
Har båda körkort? - ja
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja, det gör jag.
Vem sa " jag älskar dig" först? - Minns inte, var säkert jag :P
Vem är äldst? - Jag :D
Vilket stjärntecken är ni i? - Lejon båda två tror jag
Vem fyller först på året? - Jag
Håller ni i hand på stan? - inte ofta
Vem är längst? - Han
Vem sjunger bäst? - han garanterat
Var någon av er oskuld när ni träffades? - Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Nja, sådär
Vad har ni gemensamt? - Jaadu, mycke småsaker :)
Blev du kär i första ögonkastet? - Nja
Har ni någon speciell låt? - Japp. Bryan Adams - everything I do
Har ni gråtit i varandras armar? - Ja,
Har ni varit utomlands tillsammans? - Ja, Kreta
Vilket är ert bästa minne? - Resan utomlands
Vem lagar bästa maten? - Han utan tvekan. Jag kan inte laga mat
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Ser tv, myser eller hittar på annat
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Inte alltid, men alltid då vi far ifrån varandra typ
Blir du lätt svartsjuk? - Ja, huvva, om man ändå inte hade blivit det :/
Brukar ni bråka? - ja, vilka gör inte det?
Ringer ni eller smsar ni mest? - Sms
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? - Hans händer
Brukar någon av er prata i sömnen? - Ja, han brukar prata i sömnen om de mest konstigaste sakerna. senast var det statistiken om spindlar. Sjukt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0