Godkväll!

          Publicerad 2009-05-07, 21:19:25 / ♥ Dagbok
Vi skulle få sluta tidigare om vi sålde 100 tillsammans på cirka 2 timmar, vilket vi inte gjorde. Men jävlar i mig vilken uppmuntran det var. Sålde ganska bra ändå i och med att vi började på det bättre projektet i slutet och bara hade två timmar på mig :) Imorgon är det fredag och det är alltid skönt. Imorgon är det klippning som gäller och sedan får vi se om hon hinner slinga mig också, mitt hår brukar vara ett helvete då det är så pass tjockt.

Sedan bär det av till jobbet för 4 timmar sen ledighet. Vet inte om det lutar åt en sväng till Luleå, får se vad planerna blir :) Det hade varit kul iaf.

Ska nog klä av mig och lägga mig i sängen redan nu, läsa boken och se tv tills jag somnar. HÄrligt! :) Imorgon ställer jag klockan med glädje, att en ny frisyr kan få en att känna en så pass ny. Lite omväxling är ju alltid bra!

Måste bara få klaga lite, ENDA gången på 2,5 månad som jag har jobbat i Vilhelmina så ställer jag mig precis vid dörren, ENDA gången och just den ENDA gången så får jag böter på 400 fucking spänn! ENDA gången?!!!!!! Kan man bli mer less och visst fan är det sjukt att just den gången? Nämnde jag förresten att det var den absolut ENDA gången jag ens stod där sedan jag börjat? Mjo, jag gjorde ju visst det. Herregud, ibland ska man verkligen bli straffad av någon anledning.

Ja, pussgodnatt!



Här hade jag btw en ny frisyr, riktigt kort lugg osv. FAN jag vet inte hur jag ska klippa mig imorgon :/

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0