Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-07, 10:45:17 / ♥ Dagbok
Börjar blir en vana att säga godmorgon i bloggen. Men det är väl bra. Sitter på jobbet nu, har laddat med ipren och allergitabletter imorse. Vaknade med världens huvudvärk, inte bra! Hoppas att den kommer att gå över snart, annars blir jag ju tokig. Blir jag lika dålig idag igen av att sitta här så åker jag fan hem igen. Det är ju sjukt att man ska bli sjuk på jobbet och endast på jobbet. Har iaf en telefontid 13.30 idag hos läkarn. Ska kolla upp mina allergier. Lika bra.!

Ja, ska väl återgå till jobbet, insåg nyss att det är imorgon det smäller, imorgon sitter jag hos frisören vid denna tid :S jisses!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0