Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-05, 10:20:26 / ♥ Dagbok
Vilken härlig start på morgonen, klev upp halv åtta, gick direkt till duschen, åkte ner på byn och tanka bilen sen raka vägen till Görans. Där tog jag och Vicky en frukost, en räkmacka, kopp te och en bakelse som Vicky bjöd mig på. Sötgumman!
Helt perfekt morgon att börja dagen med. Det har planerats (vet att du kommer bli tokig Anna :P), det har skrattats, det har fikats. Så otroligt bra!

Nu sitter jag på jobbet, hoppas att denna dag går lika snabbt som den igår. Ska lägga ut lite bilder på frisyrer så kanske ni kan vara så otroligt snälla att hjälpa mig, det är ju snart fredag.

Återkommer senare :)

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-05-05 | 11:32:52

puss på sånna dagar!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0