Helgen!

          Publicerad 2009-05-24, 18:57:10 / ♥ Dagbok
Vi har varit i Östersund ihelgen, vilket har varit bra, då det har varit bra. Logiskt?

Lite privat här då, jag har haft en sådan konstig kropp nu veckan och helgen som har varit. Svårt att förklara hur det har varit men ska försöka
- Har jag kolla åt sidorna med ögona så har jag till slut känt mig yr och illamående. Det blir som en suddig kant runt om och jag kan inget annat göra än att ligga och blunda och gråta. Jag blir förtvivlad och rädd då jag inte förstår varför min kropp gör så som den har gjort.
- Jag har städigt ont i huvudet och är ofta illamående.

Nu har det blivit lite bättre dock, men sedan tisdagen-lördagen så har jag fått sådana "attacker" där jag bara ha kunnat ligga och försöka att inte göra någonting. Ska dubbelkolla nu till veckan här i Dorotea, även fast jag har kollat tidigare. Samt haft regelbunda kollar varje år.

Jag kan inget annat säga än att jag är rädd och ledsen mest hela tiden och är glad de stunderna som jag inte  känner mig dålig och då jag lyckas glömma allt som jag tror att det kan vara.

Ska som sagt kolla upp det, mer än en gång. Något fel är det och det felet ska jag tvinga någon att hitta.

Så var det med det. Ska ta det lugnt nu sista kvällen innan arbetsvecka och hoppas och håller tummarna för att det blir en hel arbetsvecka och att jag inte blir så där igen.

...

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-05-24 | 21:01:57

älskar dig gumman. ring om det är något <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0