Hemma, det var outhärdligt

          Publicerad 2009-05-06, 18:59:23 / ♥ Dagbok
Det fungerade inte, var sjukt hur dålig jag blev idag. Nu sitter jag endast med huvudvärk av all snortande av snor. Fräscht, jag vet.

Imorgon ska jag ta en sådan tablett innan jag börjar jobba istället, i förebyggande syfte, så kanske det blir bättre. Man får hoppas på det bästa. I bästa fall är det en förkylning. Det hade varit så grymt mer välkomnande än allergi. Ska dock beställa tid hos läkarn iaf och kolla upp det där med allergier.

Nej, har så ofantligt ont i huvudet så ska lägga mig och blunda ett tag. Kanske man somnar och sover för natten. Hade varit bäst så för just nu är inte mitt humör på topp. Man ska aldrig hoppas på för mycket, ni minns väl det jag skrev från början?Att dagen skulle sluta bra för att den börja bra, hah pyttsan. Det var mitt bariga slut!

Tack och gonatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0