Hundbombat inlägg!

          Publicerad 2009-05-14, 14:06:00 / ♥ Önskar mig!
Ellie är världens sötaste hund till personligheten, dock tycker jag inte så mycket om den sträva pälsen. Om jag hade fått välja och visst är jag sugen så är jag mest inne på en liten vovve, en liten ägare måste ju ha en liten vovve, eller hur ;P





En liten chihuahua, långhårig då jag tycker att de som är korthårig får så konstiga ögon. Sedan är ju längre hår alltid mysigare, något att burra ner ansiktet i när man kramas :) mys!

Eller!













Så här kan de vara trimmade, men det är inte något i min smak. Skulle ha min lite mer nerklippt, typ så här:



En yorkshireterrier har silkeslen päls, är små och riktigt underbara. Ett riktigt jobb men vilken belöning sedan då man har en underbar hund.

Åh, nu saknar jag minsann Ellie! :) Längtar tills man har läge nog att skaffa en egen vovve!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-05-14 | 15:28:21

Usch vad hemskt att de ska behöva vara så ändå!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0