Jag är med och tävlar om årsförbrukning av Natuvive

          Publicerad 2009-05-12, 19:34:04 / ♥ Tävlingar
Natuvive är ett apoteksexklusivt skönhetsvarumärke som för första gången når den skandinaviska marknaden. Natuvive riktar sig till dig som föredrar ingredienser från naturen, dig som inte vill kompromissa med effekt men ändå få en njutningsfull upplevelse när du tar hand om din hy. Natuvive är med andra ord en modernare tappning av den klassiska naturkosmetiken, med det bästa från traditionell skönhetsvård. Det bästa av två världar helt enkelt.

Jag är med och tävlar om årsförbrukning av Natuvive på Kenzas blogg.

-
Jag vet inte riktigt hur stor skillnad lite bättre produkter kan göra på huden, har aldrig riktigt testat något som ska vara "så bra". Så det skulle vara intressant att se hur min hy skulle må efter att man har tagit hand om den rejält. kanske kan jag sluta vara en slarver då det kommer till att alltid tvätta bort sminket osv ;P
Vill se om min lathet kan förvanlas till underbar motivation till underbar hy.!
(Sen har jag alltid en sådan otur så nu kan den väl få vända också ;P)










Håll tummarna för mig nu! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0