Jag har inte tid, har inte tid!

          Publicerad 2009-05-27, 13:28:00 / ♥ Dagbok
Än hur sjukt detta kommer låta så sitter jag helt seriöst med en papperstuss i näsan. Normalt? Så där mitt på jobbet. Jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen, snuvar, nyser, hostar. Visst okej, jag håller på att bli sjuk, men jag har inte tid. Jag har inte tid att vara borta från jobbet, jag har inte tid att vara sjuk!! :/

Jävligt jobbigt!



KNASKOLL.SE: Det har inte hänt så mycket inom området näsdukar på länge. Så plötsligt ramlar polletten ned hos en amerikan som patenterar ovanstående lösning.

En liten ficka förhindrar att allt det där - du vet - hamnar någon annanstans än i näsduken.

Om du vill läsa mer gör du det på Inventorspot. Annars välkomnar vi den när den dyker upp i handeln.


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-05-27 | 14:31:45

Haha. vad gulligt! Det kommer man ju köpa när det börjar säljas.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0