Jag har tråkigt!

          Publicerad 2009-05-04, 15:16:20 / ♥ Utmanad/Frågor!
1. Hur gammal är du om fem år?  24 år
2. Vem var den sista du träffade? Träffar arbetskamrater nu
3. Hur lång är du? 156 kanske :S
4. Vilken var den senaste film du sett? The day the earth stood still. Såg den med Sammy igår, inte så bra :S
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Har du ringt?"
6. Vem ringde du senast? Mor, hon ska hämta ut mitt paket då jag inte hinner innan de stänger :D
7. Vad är helgens planer? Ingen aning
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt och hållet på situationen
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du din mamma senast? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Försent, typ halv tio :S
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope
14. Vilken är din favoritplats? Hos Sammy, vänner och familj
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jisses, då är jag 29, har nog förhoppningsvis barn
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och döden
18. Vem fick dig att skratta senast? En kund
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, det kan jag tycka :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Inget av dem :P familjen har dock en stationär och två bärbara
21. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 6
22. Hur många landskap har du bott i? 1
23. Har du spytt på nån nångång? Ja vem har inte det som har levt i 19 snart 20 år? :P
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på när, var och hur
25. Är du social? Ja, det kan jag tycka. Beror dock på vem som är i närheten
26. Vilken glass är din favorit? Oj, många, magnum, twister, den nya colaglassen
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bil, iphone, utomlands m.m 
28. Tycker du om kinamat? OM jag gör :D
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
30. Tycker du om kaffe? Inte det
31. Vad dricker du till frukost? Äter aldrig frukost
32. Sover du på nån särskild sida? Magen helst
33. Kan du spela poker? Kan och kan, bra är jag då inte
34. Tycker du om att mysa? Ja, men inte med vem som helst
35. Är du en beroende människa? Ja, det kan jag tycka
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? hmm, inte samma men en dag innan
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, ingen äcklig botten där inte :P bara den är varm ;P
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mobiler tydligen. Men borde prioritera bil
42. Äger du dyra smycken? Ja, det gör jag
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Kan inte välja en men syster är rolig :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på handen, klantade mig vid ugnen
47. Vad har du för ringsignal? Sweetest girl
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nope
50. Vart togs din profilbild? I Lycksele hos Frida :)
51. Kan du byta olja på bilen? Mjo, nog skulle jag kunna det
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Så länge vi båda andas, En ur Twilightserien
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? inte det
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur mycket jag har sålt
59. När var du i kyrkan senast? Examen
60. Är du nöjd med din kropp? Nej!
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Inte det och ja, det hoppas jag
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Ja

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0