Lunch

          Publicerad 2009-05-06, 12:54:44 / ♥ Dagbok
Det var en trevlig lunch med Andrea, mycket prat och mycket god mat. Är proppmätt, mättare än så här kan man inte bli. Men nu står man sig till middagen iaf och det är ju bra :)

Utöver det så verkar möglet ha tagit mig, tyvärr. Var hur bra som helst imorse och efter en halvtimma på jobbet så börjar näsan rinna som tusan och jag sitter och nyser som en tok. Vilket är hur roligt som helst, nyser ju sönder öronen på mina kunder och även mina arbetskollegor. Mina nysar är inte nådiga. Intressant va? Mysigt, eller hur? Men vad tusan, min blogg, mina ord :P haha! Kanske ska skriva att jag varnar känsliga läsare :P

Iaf så går det inge bra på jobbet, det suger rättare sagt :S Förhoppningsvis släpper det. Annars så blir jag less :S

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0