Mys!

          Publicerad 2009-05-05, 21:49:41 / ♥ Dagbok
Älsk är på väg ner, jag har hunnit prata med Sara, Julia, Emma och Vicky idag, ska bädda rent i sängen och städa upp, lägga mig och läsa boken. Vad kan avsluta den dagen bättre?

Sedan har jag också köpt en ny design av Petra. Riktigt somrig och fin. Även hon som har gjort denna så jag vet att det är bra grejer. Roligt att få lite nytt i bloggen. Tur att det finns sådana som Petra då man är totalt okunnig själv. Skulle aldrig ha orken att lära mig det där, koder hit och dit :S Nej, stor eloge till henne och er andra som gör så fina designer på bloggar :)

Nu ska jag gå och fixa det sista innan man får stänga de blå.

Pussgodnatt!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0