NEW MOON!

          Publicerad 2009-05-29, 21:13:26 / ♥ Twilight Saga ♥
Det jag saknade från böckerna i filmen Twilight är att det är mer känslor i böckerna. Hoppades och höll tummarna för att det skulle ändras till andra filmen, efter att ha sett trailern på New moon (iiiih) så känns det som att det blir bättre :) Den som har läst böckerna förstår vad jag menar, den kärlek det handlar om.

Newmoonmovie.org

Trailern New moon!



Har påtok för ont i huvudet och är sjuker för att skriva något mer om det men tro mig, det kommer. iiiih, hur fan kan man längta till en film så mycket!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Anna Johansson säger:
    2009-05-30 | 13:41:04

Ska jag bo i baren, haha? :D

The T<3 säger:
    2009-05-31 | 20:03:09

sv; Haha aha ;D



ååå new moon <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0