Nu kommer vi till den delen där jag behöver hjälp!

          Publicerad 2009-05-05, 12:40:13 / ♥ Ytligt!
Nu har jag hittat en massa bilder (alla tagna från google.se) med slingor. Jag är säker på att jag ska tunna av håret, skönt att inte ha det lika tjockt. Dock inte klippa upp så himla mycket, vet ej om jag sparar ut luggen eller om det blir klippt lugg igen och slingor. Vet dock inte hur mycket. Gör jag många slingor så blir jag väl nästan blond antar jag.

Någon som har något förslag?





Det är ju så sommar att ha ljust hår, fint om man är brun och så :)










tydligen så gillar jag Olsens hår :P då det är mest bilder på henne. Men hon har så ljust. Blir det så ljust om man har många breda slingor? Jisses, lost in the hairworld! :S Hjälp mig någon!

Detta är min färg nu!





Pusshej!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-05 | 13:09:57

Jag röstar för andra bilden eller näst sista =)

Andrea säger:
    2009-05-05 | 16:21:31

Du ska få se mitt hår imorrn, jag skulle göra slinger i helgen men det ser ut som att jag har blekt hela alltet ;p

Frida säger:
    2009-05-05 | 18:39:23

du som sagt att du vägrar färga håret :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0