Ont i mitt lilla akvarium!

          Publicerad 2009-05-11, 19:16:39 / ♥ Dagbok
Det gör så ofantligt ont, hatar att jag får så ont i huvudet på detta ställe. Är det möglet eller vad tusan är det. Blir ju tokig. Tänker INTE åka hem sista timmen heller, härdar hellre ut då. Det är ju ändå bara en timme. dock har de senaster 10 minuterna känts som 10 timmar. men snart är jag hemma, dock blir det inte mycket vila då heller. Måste plocka upp, visa syster osv osv.

Det går inte bra att sälja idag heller, men jag är så ofantligt mätt, belåtet mätt och det var länge sedan. Det tack vare Anna. Så det är positivt.

Nej, vad deppigt det blev. mitt dagens budskap var väl inte så där jättebra antar jag!


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0