Tankar!

          Publicerad 2009-05-08, 21:38:22 / ♥ Dagbok
Tänker på det hela tiden, kan inte sluta. Av någon anledning så leder allting i slutändan iaf mig till det. Jag vill inte ha det så, det borde inte vara så, det är bra konstigt att det är så. Men vad kan jag göra, mitt huvud har sina tankar, kanske är dem och magkänslan jag ska gå på? Kanske är det meningen, i och med att det ständigt finns i mitt bakhuvud.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Grön - **
Cykel - **
ååååh! :/

nej, ska nog gå och sova, blir så grinig. Ska slå på Twilight, fika något och vakna till en superbra dag imorgon.

Pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0