Tappa inte hakan nu!

          Publicerad 2009-05-11, 18:09:15 / ♥ Shopping
Jag har beställt lite till, paketet kommer vara stort och tugnt men kommer vara till stor nytta. Så här glad var det länge sedan jag var över saker jag har beställt. 600kr var inte så dumt heller :) Bra skit!



Det är bestämt nu iaf, inte sova mer än 8 timmar, minst 7. För som jag är nu så är jag döslut och garanterat för att jag har sovit för länge. Skulle vilja lägga ner huvudet ett tag och blunda men nej, ska kämpa dessa två sista timmar och sedan bli färdig med denna dag.

Imorgon ska jag faktiskt göra någon nytta på morgonen. Det kan ni slå er i backen på. Imorgon ska jag vara ett snäpp närmre min fina framtid :)

Åh, vad jag läntar till sommar!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0