TÄVLING!

          Publicerad 2009-05-04, 17:19:53 / ♥ Tävlingar





Vill du vara med att tävla om dessa underbart coola skorna så klicka på bilden!

Jag har aldrig varit någon som går i högklackat, undrar när det är på tiden för mig att börja på riktigt. Det känns som att jag inte är någon som har det men vem tusan är det som bestämmer det om inte jag själv? :P Min syster är likadan, så nu har jag bestämt mig för att ändra den dumma regeln som jag själv har kommit på.

Klicka in på sidan vettja! :)
Och så kan ni för övrigt börja läsa hennes blogg, den är super!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-05-04 | 17:21:26

Okej, men då kör vi när du slutar :) Jag är ledig till två så det är lugnt :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0