Tråkigt, ja! ;P

          Publicerad 2009-05-08, 13:56:48 / ♥ Utmanad/Frågor!

Hur många gånger har du varit kär? Helt ärligt, så är det en enda gång som jag känner att detta är "det"
Favoritgodis: Chirre och dirre ;D haha!
Action eller Skräck? Skräck är läskigt, men det är mysigt. Fast kollar nästan aldrig på de läskiga scenerna :P
Ville bli när du var liten: Journalist, programledare på "när och fjärran" ;P
När fick du din första kyss: På ett disco
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Nyfiken, tyckte även om skolan då, så länge varade det.
Vad är du beroende av? Närhet, plånboken, mobilen, familj, nära och kära
Dagens roligaste händelse: Inte roligt som i skrattroligt men blev nöjd med frisörbesöket så det var roligt :)
Dagens tråkigaste händelse: Mitt samtal med svinen!
Dagens humör
: Glad, glad och glad :)
Vilka tv-program följer du? hmm, The hills är det enda tror jag och det följer jag genom datorn
Vad gillar du mest med dig själv? 
Vad gillar du minst? Att jag är så osäker mycket och att jag låter mycket påverka mig
Vad är det roligaste du vet? Att få lön, vara med vänner/familj/släkt, shoppa m.m
Har du något motto? Att våga är att förlora fotfästet för en stund, att inte våga är att förlora sig själv!
Hemlig hobby? Köra bil
Något vi inte vet om dig? jag är shopaholic



Vad ångrar du? OTROLIGT mycket, men det är ingen mening att gråta över spilld mjölk. Glömma och gå vidare och man lär sig av sina läxor.
Vad önskar du? Att livet kunde vara mer rättvist, att ingen i min omgivning skulle må dåligt.
Vad klarar du inte dig utan? Familj, vänner, släkt!
Vad gör du helst en vardag? Umgås med vänner/familj, har kul och myser
Vad gör du helst en lördagskväll? Chillar, umgås med vänner/familj, shoppar, se film, festar m.m
Vad har du mest av i din garderob? Förmodligen överdelar.
Drömjobb? Journalist



Jag är minst lika trött idag :/ jobbigt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0