Godkväll!

          Publicerad 2009-10-15, 22:51:17 / ♥ Dagbok
Kvällen har varit lugn, riktigt lugn. Imorgon åker älsk iväg tidigt för att skriva på papper då han har fått jobb. Lyckosten, eller ja, han är duktig som jagar och försöker. Sedan har han gjort sig ett bra rykte också. Önska man var lite mer som han på det viset, envis och underbar!

Depp är jag ikväll, vet inte varför. Eller jo, har dåligt samvete över allt som jag skjuter fram. Som om att jag blundar för att som jag borde, eller nej, MÅSTE göra. Men jag bara skiter i det. Är det så att man blir lat för allt viktigt då man är arbetslös? Kanske för att man inte känner sig viktig? Jag känner mig då inte viktig.

Well, well. Orka älta.! I det stora hela är jag iaf lycklig, förutom att älsk kommer jobba borta, låååångt bort nu i en vecka i sträck till att börja med. Jag är lycklig över att jag inte är kvar på ett ställe där jag vantrivdes så in i norden pga jobbet, dock saknar jag mina arbetskamrater. Det var den enda gången under mitt senaste år där jag har varit på fem arbetsplatser som jag faktiskt tyckte om de jag jobbade med. Där de gjorde lyckan till att åka till jobbet. Utan dem hade jag nog inte klarat ens 6 månader :/ Nej huvva, lågkonj. eller inte, man ska inte vantrivas pga ett jobb, mer än så är man värd!

Ja, tydligen hade jag ganska mycket i mitt huvud. Ska väl rensa det och gå och lägga mig för av någon konstig anledning är jag trött som jag vet inte vad.

Pussgodnatt på er!

(eftersom att det är lite deppigt så ska jag bomba bloggen med bilder som får mig att må bra! :))




Lucia i nian





Ellie och jag, i sommar





Jag och älskling på balen. Underbart ögonblick!





Emma och jag mikaeli i tvåan :)





Lillstinta





Lillstintan Ellie igen





Min fina mamma!





Min fina pappa!





Jag och pappa nyår 2008/2009





Lillstinta, man ser knappt vad som är fram eller bak









Gammal bild, sedan sexan. En gammal vän Barbro och jag





Älsklingens familjs hund Alda (Esmeralda)





Nerbäddad :)





Vännen Sara, från Stockholmsresan vi gjorde i trean :)





Borga förra året





Borga i år då jag var ute och mös med 570in i världens finväder!





Jag och Chaplin (r.i.p)





Älsk och jag!






På bättre humör blev jag :) Godnatt!




Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Anna Johansson säger:
    2009-10-16 | 10:28:53

Jag skrattar fortfarande åt bilden med Sara och stackars skulpturmannen! Var det Evert Taube eller vem var det? Jag älskar tanken av vår stockholmsresa! :)

Dutten säger:
    2009-10-16 | 19:42:23

Jag älskar dig vännen <3 du är bäst!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0