Tråkigt att göra allt viktigt?

          Publicerad 2009-10-22, 15:39:09 / ♥ Life and music!
Varför ska det vara så?

Well well, min mp3 som inte har fungerat sedan i sommar och som jag har testat sedan dess började helt plötsligt fungera idag (?). Konstigt.

Har jagat arbetsgivarintyg idag, det jag menar med det tråkiga. Får typ inte tag på folk. Men det löser sig nog. Och imorgon har jag träff på arbetsförmedlingen, dock med någon ny. Så det hoppas jag blir bra.

Hade mycket att säga men allt försvann så lägger upp tre bra låtar. Mysiga och riktig nostalgi! :)

 

 

 

 




All tough Alliance, miffat och bra! Har en riktig knepdag idag, tror ingen skulle klara av att vara i min närhet. Just det, sov från ett i natt till halv elva imorse. Såg tv i en timme sedan somnade jag om till kvart över ett. Har jag gjort något bra av denna dag? Nja, men vafan, vad är det för skillnad att se på tv hela dagen eller sova? Då är väl ändå sova mer nyttigt och bättre på alla sätt och vis. Just det.! ja hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0