Ett tripp till Ström

          Publicerad 2009-09-22, 11:13:58 / ♥ Dagbok
Min syster slutar kvart i ett idag och istället för att hon ska vänta helt själv till halv fyra tror jag så ska jag hämta henne. Ska in på dollar en snabbis också, såklart :P haha.

Har sån träningsvärk i armarna och bröstmusklerna sedan träningen igår. Blir tokig. Tog en löptur igår då jag inte simmade på morgonen men skulle hellre simma. Det är stängt i simhallen idag vilket är riktigt trist. Vill inte fara och simma själv heller, skittråkigt. Det är öppet imorgon och det brukar vara bra med folk då :S Undrar om alla försvinner då lektimmen är slut eller om de fortfarande är kvar i bassängen. Suck. vilket dilemma.

Nej, ska göra mig i ordning, måste åka om ca 45 min. Drygt :P

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0