Goddag!

          Publicerad 2009-09-03, 15:21:01 / ♥ Dagbok
Idag har jag varit duktig och gjort något som är väldigt nödvändigt :P Rensa datorn och även lagt in allt mitt i min externa hårddisk. Så nu är det betydligt mer utrymme på datorn :) haha, ja, så har min arbetslösa dag varit. Imorgon blir det att kliva upp tidigt, ska följa pojken min som ska få sina rutor tonade på bmwn. Nio ska vi vara i ström. Jisses. hur ska detta gå :S :P

Ska även kolla simtider, kaske man drar iväg och simmar någon morgon i veckan och även på eftermiddagen. Ska försöka få med mor så man får sällskap :) Skönt att äntligen få sätta igång med rutiner och riktigt sköna rutiner som att få simma. Kroppen känns så avslappnad och tom efter en 40 min i bassängen.

Nej, ska återgå till "arbetet". Fick även en rolig kommentar från en gammal arbetskamrat, vad roligt att du kommenterade Peter :D Hoppas ni alla har det bra "där borta".

Puss och kram hela dagen!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Dutten säger:
    2009-09-03 | 17:06:14

Ring mig någon dag du har tid. puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0