Godkväll!

          Publicerad 2009-09-14, 19:58:57 / ♥ Dagbok
Jag är trött, riktigt trött. Jag och Sammy har sett Bröderna Grimm och nu ska vi slå på den där Bron till terabitia, jag kommer garanterat att somna tidigt då jag knappt sov något inatt. Pga Sammy :P Han är fortfarande sjuk dessutom, han verkar aldrig bli frisk. Och jag har fortfarande inte blivit sjuk trots att vi har varit med varandra så mycket under tiden han har varit sjuk :P riktigt immunförsvar kan jag säga :D

Nej, film var det. återkommer senare om jag inte har somnar annars så skriver jag imorgon. Ska försöka kliva upp tidigare, typ lika tidigt som idag. Morgondagen ska spenderas med vicky :D mys!

PUSS!

Jag älskar Sammy! <3

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Hanna säger:
    2009-09-14 | 20:31:40

Men så drygt! Men du får inte ut typ stämpling under tiden om du gör det då? Jag vet inte hur det där funkar. Det skulle ju bli så långt att köra bara för praktik? Ja Therese är borta idag, hon blir borta hela veckan så det känns vansinnigt tråkigt. Sitter här själv på jobbet.

Therese säger:
    2009-09-14 | 21:00:31

jo tack de ha gått bra.. lega på soffan hela dagen ;p bella sjuk igen =( så jag blir borta hela veckan. ska till lassa me henne på torsdag.. hur går de på test jobbet? ær det samma stælle som du pratade om?

Anonym säger:
    2009-09-15 | 09:47:59

Sv; Tack så mycket.. Hoppas du får en trevlig dag :)

Kram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0