Godkväll!

          Publicerad 2009-09-24, 21:20:53 / ♥ Dagbok
Sitter och ser kändisdjungeln i brist på annat, saknar Sammy! Försöker läsa boken men det känns som om att jag har tonvis med grus i ögonen :/

Åt en stor kaka som mamma hade bakat, danielkaka som hon kallar det. Nordgårdskrus eller hur fan man stavar det för vissa andra. Skulle aldrig ha gjort det. Det blev iaf promenad efter middagen med mor och hund. Kändes skönt iaf. Imorgon blir det träff med crosstrainern igen plus att ikväll har jag bestämt mig att beställa en. Speciellt då jag har fått 500kr rabatt på Ellos. Då kan jag unna mig en liten dyrare. Vet inte om jag bara är löjligt ampen eller om det är dålig kvalla på de billiga :/

Nej, återkommer senare :) ska forska kring crosstrainer :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


jannica säger:
    2009-09-24 | 21:27:30

Vilken fin blogg du har :)

haft en bra dag ?:D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0