Godmorgon!

          Publicerad 2009-09-24, 11:18:44 / ♥ Dagbok
Imorse vaknade jag och tänkte på allt som jag MÅSTE göra idag. Måste springa ärenden och även hinna träna på det. Ska försöka hinna med två pass idag åtminstone. Vet dock inte när och hur :S

Har typ noll träningsvärk och det känns riktigt konstigt. Så får ordna det idag då jag ska besöka crosstrainern.

nej, ska läsa lite så att morgonen får en lugn start :) klockan tolv måste jag börja fixa allt! Ska även på en powerwalk med mamma. Jisses, är det för att jag är van att inte göra någonting som några få saker gör att det känns som att jag har hur mycket som helst att göra :S

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0