Jisses vad dagen går fort

          Publicerad 2009-09-23, 17:20:22 / ♥ Dagbok

Klockan är redan fem och vad tusan har jag gjort idag? Absolut ingenting. Dock ska jag iväg till simhallen klockan sex. Ska bli skönt. Jisses, måste få lite mer liv :P

Har läst nästan en tredjedel av Eclipse, det har inte blivit mycket med läsning dessa dagar, dock är de skönt. Får man spara lite på det så att det ljuva inte tar slut så fort ;)

Nej, återkommer efter att jag har varit i simhallen. Ska försöka hinna allt på en timme. Det brukar inte ta så lång tid att duscha beroende på hur mycket folk det är där, ska försöka simma i åtminstone 40 min. Puss!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-09-23 | 17:43:40

Hej gillar du självgjorda smycken?



kolla gärna in här i så fall:



http://teddiebeari.blogg.se/2009/september/for-dig-som-alskar-smycken.html


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0