Lapplandsringen

          Publicerad 2009-09-13, 19:18:40 / ♥ Dagbok
Just det, fick ju mitt födelsedagspaket av familjen i veckan. Eftersom att min morfar opererades samma dag som jag fyllde år så blev det inte något firande av mig. Tack och lov gick allt bra med morfar, tänkte att det kanske var tur att han skulle in samma dag som jag fyllde år, nojig som jag är. Iaf så sa mamma att jag skulle få presenten sedan, att det var "under produktion" eller något sådant.

Jaha tänkte jag :P vad fan kan det vara då. Hade glömt att jag hade skrivit ett inlägg och även berättat och visat denna ring då vi var och köpte present åt min kusin till hans student.

 

Inlägg med info om ringen (och förklaring om vad alla "märken" på ringen står för)

 

Ja, och så en dag då vi skulle äta middag så ligger det ett paket på platsen jag brukar sitta på. Grattis stod det och jisses vad jag blev glad. Ännu gladare blev jag då jag såg vad som var i den :) Det står "Cecilia 20 år" inne i ringen och den sitter perfekt. Nästan för mycket för att ta emot, mina föräldrar är helt underbara och ett minne för livet som alltid kommer att sitta på mitt långfinger på vänsterhanden! :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-09-16 | 14:05:44

Vet du vars dina föräldrar har köpt ringen? =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0