Nu är alla samlade, typ

          Publicerad 2009-09-27, 17:57:33 / ♥ Dagbok
Japp, nu är päronen hemma igen :) Hunden blev glad, dock tycker jag inte att det märktes att hon saknade dem så ofantligt mycket ;P

Well, well, ska försöka ta mig ut på en löptur men jag tror jag skiter i det. Det får bli en långpromenad istället med hunden så att hon kanske äter upp sitt andra mål mat denna dag som hon duktigt har gjort ihelgen. Ska ju ändå ner på crosstrainern imorgon så, får gottgöra för denna hemska helg.

Eller om det blir en promenad vid tolv någon gång, får se.

Ja, ska väl försöka hitta på något. Puss!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-09-28 | 11:31:14

Jag blir ju så stressad av att du är så duktig hela tiden =).. jag ska ocka börja jag blir peppad av dig ... snart ;p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0