Nyligen hemkommen

          Publicerad 2009-09-22, 14:44:04 / ♥ Dagbok
Det blev ett snabbstopp på dollar. Köpte den där chokladen med svampbob fyrkant på som är så himla god. Dock försöker jag minska på godisintaget. Köpte choklad förra veckan och har inte ens ätit upp den. Men det är bra, då har man lördagsgodis ett tag framöver. För på lördagar ska jag minsann lyxa.

Nu ska jag sätta mig och börja läsa tredje boken i Twilight Saga. Är på boken Eclipse nu, lär väl ha läst ut den tills imorgon precis som med New moon vilket är tråkigt men när de flesta inklusive mig säger att de är beroende framkallande så menar vi verkligen det :) De är så grymt bra så jag vill aldrig sluta läsa. Dock betyder ju det att man inte får njuta så länge. De tar slut så fort :/

well well, hörs senare :) Blir nog inte någon löptur idag, det spöregnar och det är ju inte så roligt. Får se vad man hittar på för nyttigt istället. Eller om man byter ut denna löptur om lördag istället som egentligen är vilodag för mig. Simhallen är ju stängd så, vad ska man göra åt det :/

PUSS!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


sofijah säger:
    2009-09-22 | 15:25:27

gud va sugen ja blev på choklad nu... :/

Anonym säger:
    2009-09-22 | 15:27:15

Jättesöt blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

Sanna säger:
    2009-09-22 | 15:34:15

Vad tycker du om flätade hårband? Hiss eller Diss?

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0