Nyss hemkommen...

          Publicerad 2009-09-28, 13:37:36 / ♥ Dagbok
efter en 40 min med crosstrainern, tog medelpasset nu då jag har kört några gånger och visst var det lite jobbigare, men inte mycket. Blir inte ens anfådd av passet nu medan första passet var hur jobbigt som helst. Kör 20 min först sedan 20 till. Känns bättre att räkna 20 åt gången än hela 40 min direkt :P haha.

Så det kändes skönt. Tänkte att jag kör lite tidigare på dagen så hinner jag ha lite vila innan jag antingen ger mig ut på en promenad eller löptur senare. Får se vad jag känner för.

Nu ska jag duscha sedan läsa lite till, hann  inte läsa så mycket imorse.

Pusshej! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0