Plus att det har tillkommit några till samlingen

          Publicerad 2009-09-13, 21:14:15 / ♥ Film ♥
Japp, det har blivit några nya filmer också.












Älskar fantasyfilmer.









Denna film måste vara bra :P haha Jim Carrey är alltid grym.

Man kan nästan dessutom tro att jag har en "thing" för Mat Damon men inte det :P blev bara så att jag såg andra filmen om Jason Bourne och var bara tvungen att köpa sista filmen då också för att det var så spännande. Den var riktigt bra iaf, den tipsar jag starkt för er som gillar action plus liknande CSI där man får tänka ut vem som är den skyldige :) riktigt bra.

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-09-13 | 22:02:44

Bourne filmerna e så bra :D

Anonym säger:
    2009-09-13 | 22:03:06

den sista filmen är så bra =)

Anna Johansson säger:
    2009-09-14 | 07:37:14

Den sista filmen är toppen! Jag gillar den, har sett den flera gånger :) Puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0