Sömntuta!

          Publicerad 2009-09-01, 17:37:23 / ♥ Dagbok
Ja, ta vara på tiden var det ja. Jag håller på att sova upp mig eller vad jag ska säga. Ska försöka vila upp mig så mycket jag kan så att man sedan kan bli en person som kliver upp på morgonen , tar en promenad eller simmar en halvtimme på morgonen. Skönt, längtar.

Ikväll blir det till att se film med syster, vi har inte träffats på riktigt på ett bra tag så det måste bli av. Ska även ringa Vickygumman som jag såg ringde imorse (eller ja, vid elva :P haha. tycker det är tidigt nu :P).

nej, återkomma senare :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-09-01 | 23:47:01

no answer :(

vi hörs under morgondagen! puss

Therwese säger:
    2009-09-02 | 18:35:46

de e bra! passa på å njut =) jag vill också börja träna ... träna på att svulla istället ;p du ska va gla att du int jobba.. så drygt, allt bara fortsätter att ändras. nu ha kampanjen höjts på startavgifterna ... galen! de bli svårare att sälja och vi ha högre krav. Hata! men men... hört nå om jobbet du sökte??


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0