Tillbaka och nyduschad!

          Publicerad 2009-09-22, 19:47:00 / ♥ Dagbok
Det är så drygt att om man ska träna varje dag på ett eller ett annat vis så måste man duscha varje dag också. Mitt hår blir så otroligt torrt. Går knappt att kamma ut då. Måste dränka det i leave in balsam för att det ens ska gå att reda ut.

Ja, men det blev en tur, en längre tur än vanligt och lite mer sällskap än en hund :P haha Emelie pratar ju lite mer än vad Ellie gör :P Träningsverken kommer vara maximal imorgon i arm, ben och bröstmuskler. Fetmagen får jag ingen träningsverk i än hur många sit-ups jag gör.

--

nej ska mysläsa boken nu ett tag. Har knappt hunnit läsa något idag.

Vill tillägna en viss speciell person detta inlägg, det enda jag säger är; Finne i Roven!





Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Leia säger:
    2009-09-22 | 20:15:44

Hela huden blir ju torr om man duschar för ofta :S


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0