Innebandy, fortfarande lika kul! :D

          Publicerad 2010-02-16, 14:48:41 / ♥ Träning
Ibland så tycker jag det är så skönt att komma hem till ett tomt hus. Det får en att tänka tillbaka till förr då vi bodde i Ormsjö och man for hem med bussen för att man hade slutat tidigare eller inte mådde bra. Då satt man sig i soffan och myste till barnkanaler så som fox kids och nickelodeon. Minns fortfarande programmen man såg, typ Biet Bertil, någon anka som berättade massa saker som var roliga att veta, sjöodjuren i loch ness och massa mer :P

Men angående rubriken, idag spelade jag innebandy för första gången på fleeeera år :P haha. Var superkul. Det var innebandycup idag på skolan, så som det var även när jag gick på skolan och eftersom att jag är i lärarkåren nu så ställe jag upp för lärarna när de skulle spela mot vinnarlaget. De vann bara med 2-1, vilket inte var fy skam tycker jag. Jag menar, de har träning två gånger i veckan minst och tränar säkert på fritiden medan vi lärare inte tränar innebandy allt för ofta ;) haha.

Kort och gott, det var roligt :)

 

Nej nu ska jag snabbstäda så jag hinner på träningen senare vid sex. Det har varit en riktigt härlig dag på jobbet idag, först en promenad som garanterat var upp mot 5-7 km, sen innebandy och ikväll träning i en timme på mb. Kan inte bli bättre ;) Tänk om alla dagar var så, det hade varit något !  :)




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0