Nu har älsk åkt igen!

          Publicerad 2010-02-23, 20:03:36 / ♥ Dagbok

känns tråkigt, tomt och kallt. Det är så skönt att ha honom hemma, hos mig! Nästa gång han kommer hem så tänker jag dra till borga nästan direkt då jag har slutat på fredag nästa vecka.

Annars så händer det inte så mycket, är fortfarande lite dålig så riskerar det inte med träning ikväll så det fick vara. Blir hellre helt återställd och slippa ta nässpray så fort jag ska sova.

Imorgon blir det Högland med Julia och köra hundspann. Härligt! Ska bli så mysigt. Återkommer kanske senare. Nu vet ni ju att jag lever iaf :)

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0