Sjuker, ser fram emot helgen!

          Publicerad 2010-02-18, 18:41:29 / ♥ Dagbok
Är fortfarande sjuk, har lite feber och känner mig allmänt tung. Dock verkar det vara på bättringsvägen så jag har jobbat idag. Älsklingen har kört skoter och nu är han och tränar. Håller på med hans sockar, har gjort klart skaften snart så de blir nog klar ikväll. Han ville ha ett par med längre skaft, sagt och gjort :)

Sen när han kommer blir det nog bara mysa! Härligt. Helgen ska spenderas tillsammans också, förmodligen. Skotertävling på lördag i Strömsund och sedan blir det nog Borga. Skönt att få komma iväg lite än om det bara är för ett dygn. Snart är det ju påsk och då blir man borta längre :)

Nej, ska lägga mig framför OS och se Anja och sedan skidskyttet damer och sticka färdigt Sammys sockar.!

Hej hopp!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2010-02-18 | 21:01:23

Jag åker hem imorgon så ska du upp åt borga i helgen kan du ju svänga förbi en stund, om de passa :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0