Älskade kväll!

          Publicerad 2010-01-13, 18:22:06 / ♥ Träning
Nu ska jag snart sätta igång med träningen, det är sååå drygt att börja men när man väl ha börjat så går det ganska bra. Första veckan gick det ganska bra, då var man pepp men nu börjar det ta av, precis som allt annat gör när det gäller mig. Därför har jag konstant i tankarna att jag MÅSTE träna varje dag, slutar jag en dag så kommer jag strunta i flera dagar. Det vill jag inte, vill verkligen ha en daglig träning så det ger resultat.

Fungerar det inte nu, då är det tamme tusan sista gången jag börjar träna igen. Om jag inte klarar det nu ska jag äta mig till döds, så enkelt är det.

Well, well. MÅSTE börja med den nu.


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-14 | 14:20:11

tänk på att musklerna måste vila också för att du ska kunna bygga upp dem.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0