Deppdag igen

          Publicerad 2010-01-18, 14:36:02 / ♥ Dagbok
Så ligger det till, är så otroligt ledsen. Var inte det då jag klev upp men efter ett visst par ord hade blivit sagd så blev jag ledsen, igen!

Jag blir så ledsen då man mer är en pausattraktion mellan alla roligheter, aldrig bli tillfrågad, aldrig bli delaktig. Ska man bli tillfrågad så vill de ha ut något av det så att de iaf tjänar på det. Det finns inget som gör mig mer ledsen. Jag är inte en del av någons liv, jag delar ingenting med någon! Jag står själv, det har jag gjort i tre år nu! Förmodligen lär jag alltid göra det, trots att åren går.

Innan slutet kommer jag bara ha mer att vara en attraktion för, aldrig bli delaktid eller tillfrågad. Shit, vad fan går det ut på? Vad får jag ut av det?

Jag vet inte om jag vill någonting längre!..

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2010-01-19 | 13:13:16

va depprimerande de læt =( svårt att komentera, hade nått bra på g men førsvann, jag ska inte bli psykolg.. :p Hoppas att du kommer fram till att du ÆR bra och att de finns roliga saker å att din tid kommer också =) hoppas de løser sig! Kramar..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0