Eftervård är beställt!

          Publicerad 2010-01-22, 01:51:58 / ♥ Tatuering
Har en sida som jag beställer allt till min piercing ifrån, en grymt bra sida som heter Barbarella. De säljer kläder, smycken men framför allt eftervård. När jag tog om min piercing i naveln så fick jag inget att tvätta med, hon förklarade att jag bara skulle använda vanlig tvål, vilket är riktigt sjukt. Tvättar man med vanlig tvål i början så torkar det ut. Var ju inte strandsatt utan beställde bara på barbarella och så var det klart :)

Så köpte nu två tubar salva och en tvål till (den tvålen jag använder till naveln är både till piercings och tatueringar, svinbra) mig själv. Sen vet jag att det är på tal om att syster ska ta hål i naveln också så beställde hem en tvål åt henne också så att hon kan sköta om såret bra så det läker okej.

Well, well, lite snabb uppdatering. Kommer nog bli snålt om det imorgon, har grymt mycket att göra och kommer bli tvungen att fara på många ställen imorgon men jag skriver då jag får tid :)

Min blivande tatuering iaf kan ni ju få se ;)

 

Funderade på att ha tre svalor, en för Daniel, en för Emelie och en för mig. Men tänker börja med två då jag tycker att den tredje hamnar för långt in på armen. Som Sammy sa, det är lättare att lägga till senare än att ta bort. Så ångrar jag mig blir det inte lika lätt, dock kan jag ju sätta planen i verk och verkligen lägga till en till sedan :) Så tills vidare har jag Emelie och Daniel på armen. Sen kommer de hamna lite mer längs handleden, det vill säga att den andra inte kommer att vara så långt ner från den första.

Det känns så himla rätt. Både en hyllning till mina syskon och min älskade och saknade mormor. Ska visa lite imorgon hur jag menar :)

 



 

Och eftervården som jag beställde :) Längtar som en tok tills söndag :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0