Ett måste?

          Publicerad 2010-01-31, 13:30:57 / ♥ Dagbok
Tvingar mig själv att skriva, typ. Känner mig inge pepp då jag ändå inte har något intressant att skriva :P

Dansen i fredags var rolig, saknade älsk dock. Igår så vaknade jag ganska tidigt och var inte ett dugg dålig, somnade dock igen vid 8 på kvällen och sov sedan som en stock. Vaknade idag vid 12 så är något utvilad och ser verkligen fram emot imorgon då det är första dagen på jobbet. Ska verkligen bli intressant.

Skippade träningen igår då det inte kändes som det ultimata att träna direkt efter utekväll :/ dåligt, jag vet. Andra dagen denna vecka som jag skippar träningen, inte bra, inte bra! Ska därför försöka mig på en promenad ute + 40 min på crossen samt styrka. MÅSTE!

Kommer skrivpeppen tillbaka så skriver jag mer ikväll :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0