Godnatt världen!

          Publicerad 2010-01-27, 22:21:10 / ♥ Dagbok
Imorgon gäller det, imorgon måste jag visa att jag verkligen, verkligen vill och kan klara av det. Imorgon kanske jag kommer in på bloggen någon gång efter fyra och är världens gladaste person. Så håll tummarna för mig!

Har inte tränat idag, har inte hunnit. Så tänkte att det får bli en promenad i 30-40 min och styrketräning. Sedan får jag väl ta igen det imorgon. Imorgon har jag mer tid så. Slutar ju jobba redan vid halv tre så.

Ååååh, kommer inte kunna somna inatt, trots att jag är utslut. Jag kommer vara så nervös. Låg vaken till ca tre inatt endast för att jag är så nervös, nervös över att jag kanske inte får chansen att göra ett hell of a job, so to speak. Har inte ens något minne av att jag kände mig så där trött som man blir precis innan man somnar. Jag var klarvaken tills jag däckade i princip.

Nåja, det återstår att se imorgon, men håll tummarna, kanske det kan hjälpa att ge den sista pushen!

Har spotify nu också, jisses vad skönt. Har hur mycket med grym musik redan nu, fatta då om några dagar :D iiiih!

Nej, ska ta på mig lite kläder sedan gå ut på promenad. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0