Håll tummarna för mig nu läsare!

          Publicerad 2010-01-21, 16:38:45 / ♥ Dagbok
För jag har fått världens chans idag och det skulle isf vara bland det bästa som har hänt mig sedan studenten. Det är något som jag verkligen vill göra, som känns rätt. Så håll tummarna. Kan inte berätta något om det just nu, vänta bara tills i veckan så kan jag avslöja det, förhoppninsvis med glädje! Isf ska jag skriva halsen av mig, för det vore helt underbart bra pch perfekt.

Iaf, ska till morbror ikväll då en av mina kusiner har tagit examen och från och med nu så är hon lärare :) Stolt! :D Så det ska bli kul att få träffas igen, ge henne finfina presenter som mamma har hittat. Passar henne perfekt :)

Annars så skippar jag träningen idag, första gången sedan jag började på allvar, för över två veckor sedan. Det kan ju inte göra så mycket.

Älsk ringde alldeles nyss också, han är så hemsk. Han sa gravallvarligt att han hade brytit armen. Han skulle ju köra skoter idag och han sa att han bröt den när han skulle dra av skotern. Blev skitsur för det kändes som om att jag skämtade så hotade med att berätta för mamma att han hade gjort det, för då skulle han inte kunna ljuga :P Vilket han inte kunde, så bde mamma och jag ska strypa honom när han kommer hit ikväll ;) haha.

Världens fluminlägg, är dock så i extas så det får ni ta ;) haha!

Hörs senare!

Puss

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-21 | 18:27:59

You have something to tell me, my love!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0