Jag har två goda nyheter!

          Publicerad 2010-01-12, 18:47:23 / ♥ Träning
Syster har skaffat blogg :D Jätteroligt nu, då kan man ha lite mer koll på henne ;) hihi. Lite roligt läsning. Har länkat henne så besök gärna hennes blogg :)

♥ Att trampa 40 min i min vanliga takt på crossen, innebär att jag har trampat ganska så precis 1 mil. Det visar den display som sitter på min cross. Det är ju super :) Brukar köra 20x3 men nu dessa dagar har det varit lite stressigt då jag ska träffa vänner. Ikväll ska jag träffa Julia, vi ska gå på promenad och bara prata i vintermyset! Skönt.

Well well, ska fixa klart de sista vårrullarna, gjorde ju mer "stuffing" än förut, då det är den sort mat som jag känner att jag vill äta just nu under min nya period. Ska rulla klart dem nu innan jag möter upp Julia :)

Hörs senare :)

Älsk och jag!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0