Lunch

          Publicerad 2010-01-26, 12:31:11 / ♥ Dagbok
45 min lunch tycker jag är så lite. Minst en timme Är bättre :/

Iaf så har jag inte fått något samtal än med ett bra besked. Om de ändå visst hur mycket jag skulle gå in i det om jag skulle få möjligheten, hur mycket jag skulle kämpa och hur jävla bra jag skulle klara av det.

Ikväll blir det träning. Älsk åkte fem imorse, var jättetrött så kom knappt ihåg att jag sa hej då :/ Kanske hinner han hit innan han dra vidare till Arvidsjaur innan min lunch är slut.

well well, hörs sen. håll tummarna att jag får sluta tidigare idag med!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0