Mitt nyårslöfte 2009!

          Publicerad 2010-01-04, 19:27:26 / ♥ Träning
Ja, jag sa ju att jag skulle avslöja vad mitt nyårslöfte är och det tänkte jag göra nu.

För ca 2 år sedan så var jag väldigt annorlunda, jag ser inte alls ut som jag gjorde då. Om jag blickar tillbaka kan jag känna att jag borde ha mått bättre då än vad jag har gjort de senaste året. Man blev lat och det ger ju sina negativa resultat. Vilket innebär några extra kilon, som verkligen stör mig.

Så nu, i sikte på välmående och bättre självförtroende så går jag nu mot bättre tider. Började träna lite smått tidigare men som vanligt dör allt av, har noll självdisciplin och eftersom jag inte såg några resultat så gav jag upp. Men inte denna gång, nu ska jag ta fram mitt ess som jag har i ärmen. Denna gång ska det bli resultat, på kort tid.

Har haft få nyårslöften, men de få som jag har haft har jag hållt så förhoppningsvis blir det detsamma denna gång.

Well, well, återkommer senare, kanske lägger ut lite bilder om jag orka tömma kameran ;P

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Dutten säger:
    2010-01-04 | 20:59:08

Inte på kort tid vännen! Lova det!! Och gå inte ner för mycket, tänk på mig gumman.. Jag älskar dig. Tack för hjälpen idag <3

Cecilia säger:
    2010-01-05 | 00:09:07

Ingen fara gumman! Jag älskar dig med, vad vore man utan vänner :/ Du är bäst!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0