Upp tidigt imorgon

          Publicerad 2010-01-13, 00:55:14 / ♥ Böcker & Film
Det har jag bestämt, eller ja, jag MÅSTE. Finns inget val :P Haha måste fixa en del grejer, för att få livet att komma igång :P

Nyss sett klart en av filmerna som jag lånat av Vicky. Satt och hoppades på att hon skulle välja den rika snubben, han verkade så bra från början, eller ja, från början, början tyckte jag inte om honom. Men sen blev han snäll men då visade det sig att han var ett svin iaf så då gick hoppet tillbaka till den första snubben. Haha, fattar ni? :P

Filmen heter iaf; Mansfield Park. Länk till wikipedia om filmen hittar ni i titeln. Lägger in en trailer också :)

 

 

 

Älskar Jane Austen och filmerna/miniserierna som har kommit till allt eftersom.

 

Hur som haver, en bra film, tipsar den verkligen :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-13 | 09:06:42

Hör och häpna, JAG ÄR VAKEN! det är det tidigaste på länge. :P



Jane Austen har verkligen skrivit underverk!

Filmatiseringarna är fantastiska, det är svårt att inte bli berörd.



Ja, jag kände igår att nu är det dags att beställa en! Trehundratjugofyra riksdaler kostade den. Så jag hoppas att den är bra. :)




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0