Ett bra försök i alla fall!

          Publicerad 2008-06-26, 17:52:12 / ♥ Dagbok
Ja, nu har jag iaf försökt att ändra min design på bloggen, men det var länge sedan som jag konstaterade att jag verkligen suger på att hålla på med sånt där. Både när det gäller designen i sig och hur fasiken man gör för att ändra allt. Vet att man kan gå in på designadinblogg.se men jag blir bara tokig på alla bokstäver och siffror, vad som ska vara vars och vilken storlek allt ska vara i. Fungerar inte helt enkelt :P så nu får det bli som det blir, satt i 20 minuter och höll på vilket är nog mycket tid att slösa bort på sådant.
Dock ska han som sköter designadinblogg.se ha stor eloge för det han gör. Jag menar, jag har svårt att ifxa det, tänk då att förklara allt, det som är mer komplicerat. Nej, duktig är han, det är ett som är säkert.

Kanske man ska ta några lektioner i "hur man designa din blogg". Skulle behövas vill jag lova.

yeye, ska väl försöka ta mig an en ny bok. Känns som om att det är dags nu. Bror sitter och läser bakom mig så man blir lite sugen. Eller så ändrar jag mig i sista sekund och försöker klara ut ett spel på wii. Hmm, tufft val! Det är inte bra när man har för många val ;)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0